19 April 2010

Langkawi... yeyeyeyeye~

salam.. yep percutian di langkawi bersama hubby tersayang.. yuhuuu~ hehehe! sebenrnya benda ni dah lama, yela sejak aku tak mengaktifkan diri dgn blog aku aku asyik sibuk dengan tempat posting baru aku di sekolah baru.. haa,,, memang panjang citer aku nak tulis tapi takder masa.. aku nak online slalu tak dapat. tapi takper, dengan adanya Celcom Broadband, internet ada dimana2, makasih Celcom.. Bulan depan baru byr bil yach..ehehehe!

seperti yang diketahui umum langkawi ni memang banyak tempat best nak pergi.. haa salah 1 nya, Cable Car.. U know where to have Cable Car oh yess this is da Place.. uweeeekkkkk geli ku dgr cakap pengacara 8tv.. uik dah mula da aku merapu..
ok gambar atas ni, aku nek cc dgn suami, tpi bkn kami ber2 ja.. ada gak dgn family lain, kwan abg aku jg..
memang ada rasa gayat sketla.. tapi aku mmg gayat tmpat tinggi ni, tp bila dah tgk pemandangan yg indah,,Subhanallah~~~caaaaantttiikk sgt! !! aku suker aku suke!! untuk abg, trima kasih byk2 sebab bawak ayang jalan2 d langkawi.. muuuaaaaaahhhhhx!!

water world




abg memang ada bakat jadi tourist guide, haha!



makam mahsuri

dibelakang tu kawasan tanah padi

okey setakat ni ajalah yg boleh saya kongsi, langkawi....experience it yourself, :-)


No comments:

Post a Comment