03 November 2010

lebih girly dari sebelum ni

Salam, kowang penah dgr ayat 'girly' tak?? aku xpenah tapi aku faham ayat tuh,haha!
yup, blog aku dah bertukar wajah lebih feminin sket, dengan pempuan jepun comel pegang camera dan ayat2 kat header tu memang seswai ngan aku,ye korang boleh muntah sekarang, hehehhe! setakat ni pakai je lah layout free yg ada kat tenet ni, nak pakai header guna gmbr sendiri pastu order suh org buatkan, i tak mampu lah, bukan lokek, tp mcm sia2 je..yelah ikut pendapat masing2 lah ye.. hehehe!
Alhamdulillah dah 23 tahun aku bernafas, syukur setulus hati aku panjatkan doa ke hadrat ilahi semoga yang kusayangi yang kuingati sepanjang hayatku sentiasa diredhai dan dirahmati Allah....
buat mereka sahabat handai yg jauh dari mata, wei kowang jangan risaulah aku dah dekatkan korang dgn hati ni... adeh napelah syahdu sgt entry kali ni...
blog,  ko pula baru kecik lagi.. aku pun tak tahu lah umur ko brapa skg, tp yg aku tahu ko lah peneman saat aku gembira dan sedih ko lah juga peneman saat aku bercerita dan berkongsi ngan orang ramai.. orang tengah aku wehhh.. hehe!
buat followers yang baru follow aku terima kasih daun keladi, terima kasih banyak2 sbb sudi follow aku, hehe! aku pun tak tahu korang nak follow aku ke mana suka ati masing2, heheheh!
citer hari nie ringkas, AKU PEGI LANGKAWI LAGI dan langkawi tengah tunggu aku sekarang haha! honeymoon kali ke-2 lah konon, member aku ckp "kalau akak, hari2 pun honeymoon" hahaha! 
alright guys! HAPPY HOLIDAY AND HAPPY DEEPAVALI!!!!!!! daaaaaaa~~~~

No comments:

Post a Comment