22 September 2010

Plan when I got my salary after 3 months :-D

Dear blog,
Macam2 dah aku fikir dalam kepala ni, dah banyak aku fikir. Pastu aku singkatkan lagi senarai dan fikir mana yang penting je. Pastu aku fikir masak2 lagi dan considered mana2 yang boleh menjimatkan, tanya suami, kira budget, finally...inilah yang tersenarai =)

1: The most important thing (bayar kereta)!
2: Beli external cd-dvd drive (tersangatlah penting memandangkan ianya melibatkan tugas aku disekolah; Nak harap sekolah ni yang beli? TAK PAYAH!!)
3: Bagi belanja adik,(minggu lepas lagi dah contact aku,hemmmm)
4: Bagi mama belanja (yang aku mampu)..

Setakat ni tu jelah yang aku leh buat, ha'ah itu sj. Insya Allah ada rezeki lagi bulan depan, boleh la aku kirim duit tuk mama. Actually banyak lagi keperluan aku nak beli, contohnya keperluan tuk service komputer, keperluan wanita, dan sebagainya...


~the entry are from my keyboard but the story are from my heart~

No comments:

Post a Comment