15 November 2010

Hada Labo vs Cure Natural Aqua Gel

Hi, aku skg memang tgh obses dengan skin care product dari Jepun, hehe! of course sebab produk yg mereka hasilkan berasaskan ramuan semulajadi tanpa alcohol, perfume, dan minyak.. selain itu ia juga sesuai untuk kulit wanita asia,macam kita :-) **untuk kita2 aje** actually lelaki pun boleh pakai, untuk penjagaan kulit semua, aku cadangkan korang pakai hada labo ni, its very affordable, harga skg rm38 kat Guardian..

cara pakai pun senang, ikut philosophy hada labo "PERFECT X SIMPLE" dalam melayu sempurna dan mudah :-) lepas pakai pencuci muka, apply 2-5 titis lotion hada labo ke tapak tangan korang and pat gently until its truly obsorbed on your skin..tgk video bawah ni


cute right ;-)

TAPI... untuk lebih advanced lagi, aku dah try and resultnya dalam masa 2 hari je, aku pakai hari Sabtu dan Ahad, yelah public holiday kan.. malam sabtu tu sebelum tido aku pakai Cure Natural Aqua Gel,

pastu lap muka kering2 then apply lotion hada labo, kan prinsip cure natural aqua gel ialah 'gently removes dead skin, pastu bangun pagi pas solat subuh pun pakai lagi, takpe dok umah jer,hehe!pakai 2 kali sehari ikut directions blakang botol tu, Insya Allah, memang...kulit terasa segar dan lebih hydration!!! kulit bertambah gebu, lembut dan cerah, suami pun makin sayang~~ hehehehe!~~~ i love it!!!

No comments:

Post a Comment