21 June 2012

SNSD - So Nyuh Shi Dae

Tutup muka jap! Bukan, saya bukan peminat mereka, tapi saya peminat lagu mereka, haha! Okey mungkin aku dah lama "tertinggal zaman" tapi ada aku kesah.. :p 


Yup, mereka juga as known as Girls Generation.. Antara yang terlibat ialah:(formal giler) Yoona, Sunny, SooYoung, Yuri, Jessica, Tiffany, TaeYeon, HyoYeon dan SeohYun.. Aku nak start dari mana aa? oo ya, aku stuck pasal dorang ni masa layan youtube, yela youtube la yg buatkan mereka famous gak, tul tak? Maksud aku sampai whole wide world fame, huhu! Diorang ni cute sangat2, lagu pun semua best.. Latest lagu "The Boys" version english la, aku tengok music video tuh sampai berpuluh kali tak boring gak, giler..comel nya pasal kan.. 

Oleh sebab suka dengan lagu2 dari kumpulan ni secara tak langsung aku terlibat dengan dunia K-pop!ARGGHHH!memang tak patut, dulu aku nyampah habis dengan korean2 ni, tapi sebab lagu best, aku dengan perasaan curious (cari lagu yang best2 lagi) banyak gak lah yang aku terjumpa... One of them is Wonder Girl lagu Baby.. Banyak lagi la, huhu!

Gambar atas ni bukan Wonder Girl ya, ni SNSD gak.. Aku suka tengok beauty dalam kumpulan ni, and the most pretty I choose Yoona, HAHA! Okey all pictures credit to GOOGLE, :D

No comments:

Post a Comment