02 July 2012

Ledang..Oh Ledang..

Ni kali ke-2 aku pegi, tak banyak perubahan pun.. Tapi jika tuan-tuan dan puan-puan nak buat family day sini, saya recommend bermalamlah disini, boleh buat BBQ, karaoke and berenang di kolam yang disediakan.. hehe! Bilik pun best gak, tapi aku tak tahu brapa ringgit 1 malam, sebab suami yang bayar, aku tak tanya pun, huhu! 

Nisa pun dah ready dengan pelampungnya
Kolam yang ada memang best, boleh main bola tampar dalam air tau! (sebenarnye, aku lupa nama sukan tuh, aku main terjah je nyebut, haha)

seronoknye dia.. alala~



Oh ye, lupa nak mention nama resort ni, kalau tak silap aku nama resort ni Resort Gunung Ledang, anda dijemput beramai-ramai untuk membanjiri sungai terjun gunung ledang ini.. huhahua!
Pokcik ni memang tahu aku amek gmbar dia, sebab tuh dia siap posing cemtu!
Masa petang tu lama lagi jadi aku dan suami plan nak gi sungai ledang pula, sajer nak tengok kan sebab dah lama tak pegi.. Nama je tinggal Segamat tapi nak gi ledang ni Payah! Dari Segamat ke Ledang ni cuma ambil masa 30menit je, taklah sampai jam2 tapi oleh sebab kekangan masa, masing2 busy, terpaksa batalkan niat, nasib baik ada Family Day kan22222! :p

candid tapi aku suka sangat gambar ni, pandai cik suami ambil gambar, hehe!
Masa ni abg tengah tengok budak2 ni pancing ikan, tak sangka pula dapat ikan kecik, pandai ko dak ea~

Ni ialah bahagian luar reception
Dekat tangga ni memang best posing sebelum balik, hehe!


Okey, ayah nak belikan Nisa topi, Nisa mesti pakai topi sebab cuaca tengah panas ni..

Tapi ayah, Nisa taknak pakai topi~

No comments:

Post a Comment