24 May 2011

Pasal Handbag

Salam, how are youuu~~
Mesti semua dah maklum pasal 'payday' ni kan? hehehe! (apalah kepochi betol!) Ok fatihah update laju2 okey!
Teringat masa mula2 kerja dulu, aku memang jenis yang boros sikit, tapi tu dulu, belum kahwin lagi, sekarang ni haruslah ditanamkan dalam diri to be berjimat cermat, haha! Favourite aku 1 je, sikit2 nak beli beg, sikit2 beg, kalau bukan beg, kasut, kalau bukan kasut beg, kalau singgah kedai kain lagi la meletup duit poket, sampai terlebih bajet tueeeee. Tak pasal2 menyesal dikemudian hari.
Tapi bila dah kahwin ni, aku mula menjinakkan diri dengan menabung, save sikit dalam bank, bayar hutang yang patut barulah hati senang, kan kan! Ok, aku nak share skit walaupun aku tengah kehausan beg baru aku nak tunjuk gak angan2 aku tuk beli handbag yang ori tahap dewa, huhu! 

img source:coachbagspurse.com
Aku suka yang nie, agak2 berapa la harga dia ek?

img source: handbags-replica-shop.net
yang ni lagi la....menyentap air liur mak yong aiiiii!!!! nampak elegant, kalau pakai macam wanita berkerjaya gitchuuu, hehehe!

img source: dreamhandbags.blogspot.com
i admit that I LOVVVVVVVEEEEEE THISSSS! belikan saya handbag ni boleh?hehehehehehehe

Cukup cukup!ni jelah yang aku nak masukkan dalam entry kali ni, tak pasal2 terangau sampai termimpi2 tahan air liur je lah.. Esok2 pasal kasut pula, hehehe!

No comments:

Post a Comment