03 August 2010

Siblings??

aku tak tahulah apa sumpahan yg terkena dengan aku sekarang... mungkin nie cuma ujian yg terpaksa aku harung sorang2.. memang getir sungguh ujian ni sampai aku sendiri nak nangis tp airmata dah kering.. aku paksa diri untuk terus bertahan biar dihina, dimaki, dicaci bertalu-talu oleh orang yg dah lama hidup dengan aku.. aku cuma ingat "dia bukan siapa2 yang boleh judge aku macamana, yg boleh down mental aku, dia bukan siapa2".! aku simpan dalam hati aku hidup dengan keluarga baru lebih2 lagi dengan suami yg tercinta.. aku tak nak tipu diri sendiri yg aku tak rindu dengan keluarga aku, rinduuu sgt2! tapi apa boleh buat, aku telah pilih jalan hidup aku sendiri, tak bererti aku lupa asal usul ku.. KAU MEMANG SILAP!! aku tak nak ungkit semua kebaikan yang aku buat, aku tak nak lidah aku ni sebati dengan makian bahasa orang murahan macam kau! aku tak nak semua pengorbanan aku, yg aku dah buat selama aku berkerja sampai ke hari ini aku nak bagitahu kau, hoi!tak payahlah, aku bukan jenis suka menunjuk2 mcm kau! kau lain la, ada spare part kalau duit takda ada spare part, tak payah lah!!!! get lost!!!!!

Aku sedar aku siapa, aku tahu aku siapa, aku tahu apa yang aku buat.. aku tak nak kau masuk campur dalam hidup ku!!!!!

No comments:

Post a Comment