09 August 2010

aku dan ketabahan

walaupun aku seorang wanita yang lemah, tapi aku kuat untuk terus tabah..
banyak masalah yang aku dapat tapi aku cuma boleh simpan dalam hati "ya Allah kuatkanlah semangatku berikanlah aku ketabahan".. aku sentiasa ingat semakin kuat ujian yang aku hadapi, semakin dekat diriku pada Allah.. aku memang mcmni, semakin hari semakin banyak masalah, entahlah, mungkin kalau orang lain ditempatku sudah lama jadi gila.. tapi tulah, aku bersyukur, aku dianugerahkan ketabahan, dan semangat yang kuat..
hidup di dunia taklah seindah mana, ibarat servis hotel yang tak memuaskan, hehe!mesti korang takkan paham ngan istilah aku ni.. i dont care, my blog my words.... kata member, kau happy aku pun happy.. tapi kalau aku sedih kau pun sedih gak ke??? dunia...memang penuh dengan drama.... tapi aku takde lah nak cakap semua orang hipokrit, aku tau gak bezakan mana yg baik mana yg jahat, mana baik mana buruk.. hidup ni kena banyak berwaspada, sentiasa berhati-hati dan kalau boleh kuncikan dalam hati "be nice!"

No comments:

Post a Comment