26 August 2010

Cure Natural Aqua Gel


salam, hai! aku nak kongsi ngan korang tentang kelebihan produk ni, jom2! hehe! actually aku dah pakai produk ni dah sebulan, so far, EXTREMELY AMAZING!!! betuuuul aku tak tipu, bulan puasa ni tak pandai aku nak tipu2 huhu!
ok produk ni 91% berasaskan air, hanya terdapat di singapore dan japan. produk ni ori from japan, so harga dia pun boleh tahan jugakla, tapi amat berbaloi! tak rugi beli sebotol sebab ia bertahan setahun tapi kalau aku, sebulan pakai tak sampai suku pun..
ia berkesan menanggalkan sel kulit mati berbanding menggunakan scrub, malah kalau korang pakai moisturiser atau mana2 krim malam, soooo perfect kalau korang pakai dulu produk ni, mcm ia lebih cepat meresap ke kulit.. hemmmmm bestkan! kulit pula sentiasa lembut, fair and tompok2 hitam atau blemish segera hilang... I LOVE IT!

ehem2! kalau korang nak beli produk ni, boleh gak order ngan aku, aku jual harga murah babe..korang carilah mana harga murah, tempat aku laaagii murah, hehehehe! only RM130 termasuk shipping :-) depends tempat korang lah ye... huhuhu!
-rugi kalau tak beli, lelaki pempuan semua boleh pakai-
remember, RM130 INCLUDE SHIPPING-
any questions and order just mail me at: sephria_7@yahoo.com
SERIUS BUYERS ONLY!

No comments:

Post a Comment