27 July 2010

Hari Gaji :(

Salam, dan selamat kepetangan semuaaaaaaaaaaa... yup memang aku tension sekarang ni... aku tension sebab masa gaji nieee lah masa tuk bayar hutang2 yang melanda, mana adik aku nak bayar yuran dia, mana nak bayar kereta, mana nak bayar itu bayar ini, last2 gaji aku cukup2 tuk makan 2 atau 3 minggu je, astaghfirullah.....
korang tak tension ke kalau dah gaji, mesti henpon korang terus2 bunyi, tgk nama, nama adik ngko, mama ngko, bank, arghhhhhhhhh! ujian2..dugaan2.. cooobaaa annnn..

Tapi, tapi, tapi, aku bersyukur... sebab sekurang2 nya aku dapat bagi mama aku duit belanja rumah, aku dapat bayar yuran study adik aku, aku dapat bayar kereta, dan aku dapat makan sampai 2 atau 3 minggu belanja.. aku sentiasa sedarkan diri aku, ada lagi yang susah lebih susah berbanding dengan aku, mungkin ada yang sampai tak makan2, kn, aiiii tak mustahil bro~ manusia penuh dengan drama hehe! Alhamdulillah... Ya Allah perbanyakkanlah rezeki hambaMu yang lemah ini ya Allah... aamiiinnnn..

Hari nie nisfu syabaan, disunatkan berpuasa, korang ada puasa tak?? ha ha ha

No comments:

Post a Comment