15 June 2010

Love Letter 4 family~

"menghimpunkan jutaan kata-kata indah, mengamati alunan bait-bait rindu.....disini ku titipkan kasih dan sayangku buat keluarga tercinta yang jauh dariku...." Aku harap dengan adanya blog aku ni, family semua boleh la baca 'surat cinta' yang aku post ke dalam entry kali ni.. :-)

Dear my family,
           Noy sihat Alhamdulillah, keluarga Elham pun semuanya sihat walaupun kami semua penat rewang, kemas-kemas untuk majlis ude aritu, tapi kami dah lega yang majlis ude dah selesai dengan lancarnya.. Pasni tiada lagi majlis kawin hehe! Umai (adik Elham no.4 sebaya ika) cakap "tunggu 10 tahun kemudian" haha! ntah betul ka tak, tunggu dan lihat hehe!
           
           Noy sekarang tengah rancang mau balik Sandakan, konon hujung tahun ni, tapi tak taulah mudah-mudahan permohonan tiket free ni lulus, sebab noy layak mohon tiket free, bestnyaaa!!! Tak payah beli tiket lagi, naik MAS la noy selalu hehehe! Noy bukan apa, cuma rindu mau balik...
Teringat pula masa Noy bawa keta Viva tu ke rumah nenek, macik pacik semua,..kalau kita semua suda berkumpul di rumah nenek, dengan si pika, mesti ada cerita-cerita yang lucu, gelagat Witrah sama Acha yang kadang berkawan kadang tak, sepupu2 kecil noy yang di luar rumah nenek bermain, bisingnya Masya Allah..tapi takpa itulah warna warni keluarga kita :-)

            Noy mau tanya ni, apa khabar semua? Sebelum tu noy minta maaf atas semua salah silap, dosa yang noy suda buat dengan keluarga kita.. Noy minta halalkan apa yang noy termakan dan terminum..huhu! Start emo da ni, hehe!

Okeylah, kalau Noy tulis panjang2 lagi mesti Noy nangis, :-( xmaulah, kena tahan perasaan juga, huhu! Terima Kasih untuk segala2nya.........
                 Mama, Noy always Love You~

-Wassalam-



4 comments:

  1. Sebentar lagi bulan Puasa...erus Idul Fitri...ada rencana berkumpul lagi dengan Family...sist...?
    Surat cinta/kangen nya indah sekali...Oh ya, kamu biasa dipanggil "Noy" yaa...

    ReplyDelete
  2. yup, itu nama yg biasa dipanggil di rumah, huhu! insya Allah planning berkumpul dengan family hujung tahun ini, kalau idul fitri barangkali tidak.. :-(

    ReplyDelete
  3. kita sebagai manusia sangat mungkin menghadapi saat-saat sulit, dan hanya dengan bersabar yang dapat membawa kita ke dalam ketentraman jiwa untuk melalui berbagai kesulitan dalam hidup.

    ReplyDelete
  4. dan untuk mendapatkan ketenteraman jiwa hanya melalui solat dan panjatkan doa padaNya.. :-)
    betul ckp awak eyang resi:-)

    ReplyDelete