28 June 2010

study oh study...

Intai abang di ruang tamu depan, ooooo...ngah tengok t.v, okey boleh la tanya2 ni, kuikui! Sebenarnya nak bincang dengan abg pasal nak sambung study.. aku mau try sambung belajar diploma p.j.j, tapi ada ka p.j.j untuk diploma? Cari diinternet, search kat Google macam takda pula, huhu! Kalau nak sambung degree, boleh, itupun kalau ada diploma.. Oh tidaak!!makin pusing aku fikir..huh! Ada ke cara lain yang boleh buat aku sambung degree? Klau OUM, mungkin diploma dulu, itupun full time....camana.....aku nak keje gak, yang ada p.j.j pun degree..herrmmmm camana ni??
Aku dah pasang niat sambung study ni masa mula2 keje dulu..nak tolong mama..nampak gayanya tak kesampaian :-( tapi tak mustahil kalau aku try bermati-matian, ha semangat mesti ada, haha!

Ya Allah ya Tuhanku, permudahkanlah segala urusanku ya Allah, hanya denganMu ku mohon.. amin~

No comments:

Post a Comment