13 September 2012

Jam Ini, Ketika Ini, Itu Dulu

Kalau dulu masa bujang2 time petang macamni= aku tidur, kadang tengok tv
But now= I'm working!

Bestnya masa remaja dulu, petang akan ada koko (kokurikulum) kalau musim sukan sekolah, aku bukan jenis sports, aku ikut kawad kaki, boring kan, ish! manada boring best lah! Suasana petang di Sandakan aku rasa tak sama dengan yang segamat ni, entahlah mungkin sebab perubahan iklim(iklim?)

Kenangan paling manis....inilah yang aku tak suka ni, sometimes it make me cry :'( 

Mama telefon....

mama: Kakak, nanti jangan lupa gorengkan mama pisang, ada kan mama beli?
aku: iya, ada, nanti kakak Nor goreng..
mama: thank you kakak, love you~~

Dah dekat kul 6 aku trus buat tepung goreng pisang dan goreng pisang.. habis 1 sisir pisang.. kami memang suka pisang goreng, kalau cicah ngan susu manis, bertambah lah sedap, tapi mama lagi suka cicah dengan lada kicap... dah siap goreng semua, aku bancuh nescafe panas... Petang tu kami layan crita cina sambil makan pisang goreng,kadang kami bercerita tentang friends and family, hehe!

Itu semua dulu....

Pada jam ini, aku masih disini, masa depan yang aku miliki... aku tak sangka ketika ini, aku berada di tempat orang tapi bukan berseorangan, aku sudah berkahwin dengan suami tercinta dan punya anak seorang....

No comments:

Post a Comment