03 July 2012

Kejamnya Mereka..

Aku start buka facebook cuma nak tengok adik ngan mama, tapi aku pegi bahagian news feed aku ternampak lagi gambar seorang kanak-kanak yang terbunuh ditembak oleh orang-orang Basyar. Aku benci pemimpin ni! Dialah pembunuh no.1 sekarang ni. Aku berdoa siang malam saat engkau mati nanti engkau akan diseksa di api neraka dengan lebih kejam oleh Allah, lebih kejam dari apa yang telah kau lakukan dengan umat Islam di Syria. Aku menangis setiap hari memikirkan nasib sedara Islam disana, Ya Allah hanya Engkau maha mengetahui, namun janganlah Engkau berikan ujian yang melangkaui batas keupayaan hambaMu ya Allah, aku mohon padaMu ya Allah, Kasihanilah mereka ya Allah....
Air mataku menitis lagi aku terlihat gambar kanak-kanak yang putus tangan putus kaki pecah kepala, masyaAllahhhhhh.... mana pergi sifat kemanusiaan mereka, mereka syaitan bertopengkan manusia....
Bagaimana pula dengan nasib ibubapa mereka,???

No comments:

Post a Comment