09 May 2012

Anak...

Baby.. Bayi... Itulah nama yg diberikan pada insan yang baru lahir.. Baby, insan yang suci, tiada dosa, masih kecil, dan perlukan belaian seorang lagi insan yang bergelar ibu... Itu ayat yang amat sesuai buat mereka yang berperikemanusiaan.. aku bukan apa, sakit hati tgk video yg kawan2 post di Facebook. Facebook lagi, kenapa mesti facebook? asal buka facebook ter'nampak yg bukan2! Aku bencila ter'tengok yg bukan2 ni, aku rasa benda yang tak sepatutnya ditayangkan tak perlulah masukkan dalam facebook, lama kelamaan mungkin boleh merosakkan memori otak (sekadar spekulasi aku sendiri)..
Aku ada anak, baby girl, jadi rasa BENCI nak MAKI pempuan pukul anak dia sendiri, aku sumpah perempuan tu, tapi semua tu hanya mengundang syaitan berbisik ditelinga aku, supaya dosa aku bertambah2... Habis tu macamana nak hilangkan amarah ni??? 

*******

Aku telefon pengasuh, dan tanya anak aku tengah buat apa, rasa lega hati dengar anak aku tidur...

*******

Okey, alamak....member pula tgk video ni, siap tanya aku lagi, adoooiiiyyaiii... dah teringat balik pula.. "dahsyat tul dia pukul anak dia"... alamak, akak..tolonglah jgn bagitau apa2, aku tak sanggup dengar.. kalau aku ni superwomen yg boleh terbang kesana kemari, dah tentu aku selamatkan baby tu aku angkut biar aku je yg jaga, dah pompuan bodoh tu tak reti jaga anak, buat anak pandai!!

Tak payahlah aku masukkan video tu disini, aku tak suka like benda yang tak patut!

No comments:

Post a Comment