20 March 2012

CURE NATURAL AQUA GEL

Salam, pernah try windows 8 tak? hehehek tetiba je tanya psal win 8 ni, pelik tak? haha.. ok2! no merapu here.. but my blog, who cares, right. 
Okey, actually I would like to review blik psal produk paling laris kat Jepang, of course the CURE thing.. Ada yg bertanya 2 3 kali hantar emel tanya psal Cure ni samada aku jual ke tak, sorry girls unfortunately, NO, not anymore.. bukan tak nak jual, mungkin sbb jadual aku tersangat ketat metat, takde msa nak tolong hantar parcel2 and reply blik emel customers, masa bujang ada banyak masa but dah jadi mak ni susah nak manage msa betul2... girls, dont be sad, I can help you, hehehe! Korang boleh try laman ni beautycarousel.com dekat cni, korang boleh cari, harga berpatutan, so no worries okey..

Ni testimoni from me, (testimoni sendiri takpe, aku ikhlas ni bagitau kowang, huhu!)
"Krim malam atau pelembab yg saya pakai menjadi lebih berkesan kerana kulit bersih, licin, dan pelembab mudah meresap ke dalam kulit. Selain itu, untuk kesan yg optima, saya menggunakan Cure 2 kali seminggu dan ternyata kulit saya semakin sihat dan putih (gebu) heheheh! Cure Natural Aqua Gel juga selamat digunakan walaupun tiada cop halal tapi kandungannya hanya air 99.9%, boleh digunakan di siku, lutut, atau mana2 bahagian yg hitam (pandai2lah korang bersihkan diri tahu kn?)"
Well that's all from me, my experience on using this product, 1 of my favorite exfoliant cleanser..

No comments:

Post a Comment