25 January 2012

New entry 4 the new Year

Salam.. okey first of all, kenapa baru mula je trus wallpaper?
emmm.. nak  cari mood la, tak tahu nak start mn, tp skurang2ya aku dah start taip, ha ni yg susah k! part paling mahal dalam dunia blog ialah cari sumber nak masukkn dalam blog untuk dijadikan paparan umum.
Bahan tu takde, "tapi saya nak blogging juga, so what?" nak masukkan gmbar apa?

Jadi yg ada dalam otak aku ialah... movie! yup aku mmg suka movie dr start sekolah rendah lagi. Dari zaman pakai tape besar tu smpai la dunia blu ray kini, tp yang paling advance aku suka sangat 'download' je beb! haha! Para peminat movie pun pasti dah tau beberapa link download kn, kira otai2 download lagi laju dari roket rsnyer, kalau aku jgn cakap la, asal free je download. 
Tapi yg paling frust ialah asal dpt download je, bila ms aku nak tengok? asal dapt tengok je, bila nak update blog? soklan bodoh ni boleh dijawab ke entry strusnya..  
HAPPY HOLIDAY & HAPPY CHINESE NEW YEAR!!

No comments:

Post a Comment