27 October 2011

Keganasan tiada dalam kamus hidupku

Aku slalu terfikir dan tertanya kenapa ada manusia yang sanggup buat kezaliman, kekejaman?? Korang ingat lagi tak pasal budak dr China tu yang kena langgar lari, 2 kali dilanggar?memang tak patut!!!! Kesian budak tu, umur baru 2 tahun, dah tu takde saper yang tolong... Ya Allah... adakah ini tanda2 kiamat yang Engkau tunjukkan... Aku tak sanggup nak tengok video tu.. masa kuar tv3 pun aku macam nak nangis tengok budak tu tak bermaya atas katil dengan tiub sana sini...

Nak tahu nape budak tu kena langgar 2kali? Ni yang aku ada terbaca dalam artikel tah mane aku pun dah lupe, dia disoal kenapa dia langgar budak tu sampai 2 kali, dia pun jawab, sebenarnya dia ada berhenti sekejap, tengok keadaan budak tu kritikal dia langgar lagi mengharapkan budak tu terus mati... ^&%#*!!! WTF!!!! Dia jawab lagi kalau budak tu terselamat dia takut nanti dia akan tanggung semua kos perubatan budak tu dan mungkin dia akan didakwa di mahkamah, tapi kalau budak tu mati terus dia hanya perlu bayar saman.. sial!!

Ni baru sadis, yang sadis lagi budak perempuan umur 16 tahun lahirkan anak luar nikah tapi oleh sebab BOYPREN SIAL dia taknak bertanggungjawab dia bunuh bayi nye dgn cara kelar bayi sampai isi perut bayi terburai... Astaghfirullahhalazim......Allahuakhbar.... ya Allah... kesian bayi tu tak tahu apa2... nape ngko ni bodoh sangat ha??ko ni dah kene rasuk setan ke???? ke ko ni yang tak patut lahir ke dunia ni?? ko bunuh diri lagi bagus la drpd ko terus ada didunia ni nnti spesis mcm ko ni makin banyak pula didunia ni!!! Dunia ni tak patut ada manusia macam kau!!!

Kepada hamba Allah yang spcially nyer budak pempuan tengah hangat dilamun cinta taraf 'habuk' tu aku nak tanya banyak:-

1) Tak tahu malu ke???
2) Kenapa kau sanguup buat zina tu? supaya ko rasa puas, tu je?
3) Kenapa kau sanggup layan BOYPREN BODOH kau kalau kau dan dia tahu yang zina tu salah satu DOSA BESAR?
4) Kau yakin ke kalau kau dan dia buat zina ni kau tak ngandung then kamu terselamat dari neraka? Kau tak terfikir langsung ke?
5) Sebelum buat, mak bapak kau yang hidup tengah solat atau ngaji di rumah tu ada kau terfikir ke?

Sedarlah wahai gadis terpedaya, kalau di dunia ni ko dah terseksa inikan lagi di akhirat nanti kau tidak akan terlepas dari seksa neraka, Allah itu maha adil maha kuasa..

No comments:

Post a Comment