20 February 2012

Hari yang ditunggu tak kunjung tiba

Salam, mungkin selama ni aku fikir kalau aku biasakan diri untuk tidak terlalu memberi boleh mengubah keadaan, silap... memang sudah jadi naluri dalam hidup ku untuk selalu gembirakan orang lain tanpa fikirkan tentang diri sendiri. Ya, you were right Fatihah! No longer listen to your heart but always think for what will happen and what should happen.
Kadang aku nak tipu sunat pun susah, apatah lagi bohong bersebab, semua tu tiada maknanya, janganlah nak berangan untuk cover masalah, memang tak berkat. Allah itu maha mengetahui, maha melihat.. At last, aku pun ambil jalan sendiri..
Berterus teranglah jalan yang aku ambil, Alhamdulillah, aku terselamat kali ni.. UH'oh, aku bukan buat salah okey aku cuma cuba untuk memperbetulkan keadaan yang aku rasa tak payah crita disini, not suitable for public readers..
Update for next entry Insya Allah, i'll try tonite, hehehehe

No comments:

Post a Comment