19 October 2011

Tak bermaksud lupa semuanya

Petang ni mungkin petang yang membuatkan mood blog aku datang semula.. aku tak jadikan alasan untuk tidak lagi mahu buat entry pada blog sbb busy, tapi aku cari alasan terbaeekk iaitu, SAYA MALAS MENULIS SEBAB SAYA TAKDE MOOD NAK MENULIS, mantap! Setelah 60 hari 60 malam aku bercuti kini juruteknik taraf amatur kembali menerjah blog habuk takda entry baru ni.. of course aku sertakan sekali dengan gambar anakku yang comelll sangat, macam nak geget je!hem! Her name is Khairunnisa bt Elham, dan skg baru pandai hisap jari je, heheh!

nisa 2 bulan

nisa my new born baby :-)
Asal aku balik keje sekarang kan, hilang letih slpas tgk si kecil ni, inilah yang di maksudkan manisnya hidup berkeluarga. Ok biarpun cuma sekerat 2 je entry kali ni, aku harap aku ada mood lagi nak menulis pas ni.... fuhhh~

No comments:

Post a Comment