08 June 2011

My Mission is To Make My Lists From 1000 turn to Zero

Mesti mustahil.. (of course not!)
To-Do-List from 1-20:
  1. To be a good wife. (Ni cita2 aku masa kecik2 dulu, pengaruh dongeng Cinderella, haha!).
  2. To be a good daughter. (I love my Mum) 
  3. Having a new Viva (sometimes Perodua makes the best product for Malaysia citizens.) Trust me! 
  4. Successfully graduate from UMS and having my P.h.d...
  5. Beli hamster satu.
  6. Pergi Korea (Nantilah bila dah banyak duit)
  7. Pergi Haji dengan mama.
  8. Masak spaghetti sendiri. (My favourite food) 
  9. Shopping dengan mama. (Kami suka shopping baju) :-)
  10. Getting married to the man whom I loved with all my heart. (Yang ni aku memang tak boleh elak lagi, memang dah kahwin pun) haha!
  11. Nak jadi macam Song Hae Kyo leh tak? 
  12. Jadi penulis novel. (Suka menulis)
  13. Cita-cita aku ialah nak jadi CIKGU!
  14. Pergi ke Sunway Lagoon dan Genting Highland, bercuti bersama keluarga.
  15. Pandai mekap (suka main mekap2 nih)
  16. Beli rumah sendiri.
  17. Vios~ I Want!!
  18. Inai rambut jadi merah, jeng-jeng!
  19. Buka kedai jual donut..semuanya donut tapi in different flavour, mesti susah customer nak buat pilihan haha!
  20. Bawa nenek kesayangan cuti bersama.
Yang ni baru senarai 1-20, nak sampai 1000 kena simpan dulu. kenapa? sebab aku dah letih nak taip nih, hahaha! Most of it aku belum buat dan ada yang dah buat. Cita-cita dan angan-angan aku memang banyak. Tu belum cakap nak tengok fashion show di Milan. Aku memang minat fesyen. Aku bersyukur pada Allah S.W.T sebab aku sudah sampai 'disini' sekarang. Dan ada satu waktu aku terfikir sampai bila senarai ni bertahan, adakah perlu dibuat atau tinggalkan sj? Ya, memang dunia ni sementara cuma, tapi come on lah! sampai bila angan-angan tinggal jadi angan2? Try to listen, and keep telling yourself this isn't possible.

No comments:

Post a Comment