20 April 2011

Setelah Berkurun Lamanya

Bulan pertama.....busykan diri, (bukan buat2 busy tapi kerja datang berduyun2), bulan kedua, video ni tak siap2 lagi...aku dah mula pening... bulan ketiga.......fuh!macamm nak pengsan!
Bila bulan ke-4 ni, barulah aku mula tenang setelah selesai projek video sekolah. Nak tengok? takyah la, aku sendiri tak nak tengok, hehe! Actually, banyak cerita, tapi tak tercerita, ibarat mencurah air ke daun keladi, mesti takkan faham punya. Blog tak ter'update2' lagi sampai lah ni, aku dah mula rindukan penulisan alam  maya, last entry yang aku ingat aku start merapu guna bahasa inggeris, ye bukan apa, saja nak mengasah bahasa inggeris aku ni, siap tengok kamus lagi, hahahahahaha! 
Banyak plan yang aku simpan dalam kepala ni.. antaranya, INSPIRA! tau inspira apa? ish ish ish! takkan tak tahu, ala...kembar lancer tu, huhu!

inilah antara kegilaan aku sekarang 

 
Aksesori memang banyak, nampak elegan gitchu, hehe!

seat pula leather tau, bukan cushion, pergh!

Saya bangga dengan Proton Malaysia, u r da best!
Aku suka design body dia, dan aksesori dalam tuh, pergh!!!!!memang sukaaaa sgt2!!!! tapi ni cuma dalam perancangan saja, nak beli tu, mungkin bukan sekarang..tapi tunggu rezeki datang bergolek, hehe!
Okey plan kedua...nak beli barang2 tuk baby... yup sekarang kandungan dah masuk 6 bulan lebih, mudah2an semuanya sihat.. aku risau darah aku tak naik2, maksud aku h.b aku tak naik....sedihnya.. aku ikhtiar makan kerang hari2, makan buah jambu hari2, makan bayam, makan sayuran hijau, ha makan apa lagi, sampai aku timbang dalam 2 minggu je naik 2kg ooohhh noooo!
banyak lagi sebenarnya, tapi ingat, yang manusia cuma merancang tapi tuhan menentukan. :-)
Ngidam makan durian, tapi buat mereka yang masih baru mengandung, orang cakap masih dalam stage pertama, baik jangan makan durian, takut jadi perkara yang tak diingini wokey!

No comments:

Post a Comment