16 July 2010

Budak cerdik :-)

Alkisahnya, masa aku jaga pusat akses ni, biasalah budak2 tahap 1
(tahun 1-3) waktu rehat mereka mula jadi diorang gi pusat akses, aku tak taulah dorang ni dah makan ke belum. Masuk je pusat akses diorang nak internet aku benarkanla.. tapi lain pula yg dorang buka, main game la, tengok youtube la, makin aku naik angin ada pula yang tgk video britney, ha, aku marah la dak tu..

aku: "awak tahu tak peraturan pusat akses ni, pelajar tidak dibenarkan bermain game dan tengok video"

budak2 tu: ".........."

aku: "ok, kalau nak guna, cari yang lain, buat zoom-a ke, cari gambar binatang ke"

budak2 tu: "cikgu, kalau mari mewarna leh cikgu??"

aku: "boleh, cikgu tolong printkan, nak?"

cerdik jugak budak2 ni, leh aku tampal hasil keje dorang kat form board ni, hehe!

No comments:

Post a Comment