28 May 2010

cuti wesak? yeaahhh~

Salam and happy afternoon.. hehe! Minggu ni aku sangat busy dengan keja sekolah dan baru ja diberi tugasan baru oleh guru besar, fotostat dan hantar relief tuk cikgu2 tue.. aku kecewa arr dengan sekolah tu, macam ada rasa kena buli la.. aku tahu aku orang baru tapi tak payahla buat aku camni.. Fatihah kena sentiasa harus bersabar~ sebab busy, blog ni pun lama tak update, tapi aku gembira walaupun tak update aku ada kawan baru :-D SAYA SUKAAAA SANGAT! Terima kasih buat kawan2 baru..anda amatlah dialu2kan tuk singgah blog saya ni hehehe!
hari ni cuti wesak, sooo dapatlah aku rehat lama2 berjam2 claim tido, huhu! Tuk mereka yang menyambut hari wesak, Selamat Hari Wesak :-) 
To my hubby, thanks belanja tihah ngan adik makan pizza, malam ni blanja McD pula ye, nak mamam aiskrim, hehehehe


1 comment:

  1. Cuti Wesak yg menyenagkan yaa..apalagi alan2 dg Hubby...aiskrim,pizza,McD...ow...apalagi neh...starbuck yaeh....

    ReplyDelete