23 September 2013

Obsesi aku sekarang (gila poyo tajuk nih, LAYAN!)

RUNNING MAN! Haaaaaaaaaa aku sebut ni je 1 Malaysia tahu pasal ni. Kalau ada yang tak tahu tu meh cni aku bagitau apa tu Running Man, (eleh macam jakun je kau ni kan Tihah) suka hati aku lah  blog sendiri bukan susahkan kau pun., ha kan dtg penyakit meroyan, wakaka! Ok jom tgk siapa ahli Running Man :p

Memperkenalkan ASIA PRINCE, Lee Kwang Soo a.k.a Giraffe ^__^

The most youngest member in club, dia ni paling famous di asia, yg lain tak berapa tapi kalau Running Man buat tour di asia, rata-rata semua peminat KwangSoo.

Sparta! Kim Jong Kook 
Terkenal dengan tubuhnya yang sasa, yaaaa, semua ahli Running Man taknak lawan dengan dia sebab dia tersangat kuat, boleh kalah kalau compete dgn dia, huhu!

Mong Ji! Song Ji Hyo (kalau kat instagram orang selalu cakap Nora Danish ada rupa dia, aku tgk xde pun rupa Ji Hyo :p)

JiHyo pula terkenal dgn gelaran Ace JiHyo dalam kumpulannya, sebab apa, sebab kebanyakan game Running Man hampir semua dia yg menang, kira dia ni bernasib baik juga la. Satu satu nya female in group :) Oh ya, dia juga dianggap sebagai girlfriend kepada Kang Gary, peewwiiitt!

Gary, Kang Gary-Gary Oppa :D (Dia dgn JiHyo digelar MONDAY COUPLE) haha!

Gary ialah penyanyi rapper duet LeeSsang di Korea, yup, he's a singer! Gary juga hebat dalam Running Man, dia terkenal dengan sifatnya seperti komander iaitu rancang dan strategis then attack!
Boleh tengok di episode Macau, guest dia Lee Dong Wook dgn Han Hye Jin, episode 136.

Nation M.C- Yoo Jae Suk (Grasshopper)


Same age friend with Ji Suk Jin. Dia adalah M.C bagi Running Man dia juga terkenal dengan gelaran Yooruce Willis. Ada kalanya dia menang dengan mudah kadang selalu kalah. Emmm apa lagi yg aku tahu pasal dia ni aaa, mcm xbyk, tapi dia ni mmg kelakar, full of sense of humor.


Big Nose Hyung-Ji Suk Jin
Ha, kalau yg ni lagi best, haha! Asal ada game pasal tarik name-tag, confirm dia org pertama yg akan terkeluar, masa tu baru lah RACE START! hahaha! Most of the games about rip name-tag, belum sampai 5 minit race tu mula, dah name tag dia yg kena tarik dulu, haha! Macam bodoh lak aku gelak sendiri.

Haroro- HaHa- Ha Dong Hoon


HaHa, kalau tgk dari episode mula2 dulu dia ni jenis yang mudah dibuli kalau dia berseorangan, kalau tak caya cuba tgk nnti episode 1-10, semua nak buli dia. Tahun lepas ke tahun ni aku pun tak ingat dia dah berkahwin dgn Byul, pelakon penyanyi Korea.

Dari episod 1-45, ada bekas member Running Man, Song Joong Ki (flower boy)

Ok that's all for today, kang aku cerita lagi sebab sekarang dah nak dekat pukul 5 aku nak balik nak jemput anak lagi weeehheeee!

No comments:

Post a Comment