20 September 2013

Ko ada update tak ko punya aipong? ko baca sini!

Sekarang ni semua org kecoh pasal iOs7 kan, yelah semua semua semua org ada iPhone, masing2 punya bajet la, ahaks! Ok kali ni aku nak citer skit aku nak review pengalaman aku based on iOs 7 ni.. Yelah aku pun nak kecoh jugak hahaha!


 
Yg ni telah diubah menjadi ala2 transparent gitu, boleh tgk kat 'slide to unlock' kalau dulu dia tak transparent. Kalau kat signal telefon simbol signal tu pun berubah menjadi bulat-bulat kecik, ala comelnyaaaa :D

Bila dah unlock (aku suka pasang kunci ni sebab anak aku yg sulung tu suka buka tepon pastu pergi dail nombor suka2 makan kredit sia-sia je) interface ni jadi lebih menarik, aku suka yg ni!


aku pun mula lah selfieeeee hehehe!
Dah update iOs ni ada lah bonus seperti upgrade camera tapi bukan upgrade dia punya pixel, just interface dan beberapa kemudahan seperti button photo, video, square, macam kat contoh dibawah ni



Yang ni adalah main changes of iPhone with iOs7, cantik kan? Function semua sama sikit je yg berubah. Kesimpulannya, emmmm update jangan tak update nanti hang sendiri rugi, sebab semuanya menarik tertarik mmg da bomb!!

No comments:

Post a Comment