08 March 2010

Alhamdulillah~

Apa yang ditunggu selama 7 bulan lebih ni dah tercapai, akhirnya surat yang dinanti-nantikan telah tiba.. hehehe! berita gembira buat aku, alhamdulillah...~~ tapi nape aku rasa tak gembira sangat?? apa naluri ku hanya sekadar di fikiran, terlintas tapi tidak melekat dihati.. aku rasa mcm, puas yg sekejap ja..atau aku yang fikirkan masalah, atau sedih hingga terbuku dalam hati.. ramai yang cakap kalau ada terbuku dlm hati baik dikeluarkan, khuatir membutakan akal dan menjadikan perkara yg tidak mustahil berlaku.. ish! logik ke??? aku tak penah tefikir sampai kesitu pun...
aaaahhhhhhhhhhhhhhhh~~~ aku tak kisah, yang penting iman dan tawakal dalam diri ni aku jadikan ia tembok paling tebal dalam diriku dan jadikan ia lampu di kala aku dalam kegelapan.. alhamdulillah, ALLAH telah makbulkan doaku.. alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment