03 February 2010

boring hadap prob

salam blog.. aku peninglah fikirkan masalah aku yg tak selesai2 ni.. kadang nak hadap makanan pun tak slera dah, astaghfirullah..
fikir logik mcm sewel lak aku tulis blog ni merapu ntah pape..
hujung minggu nie aku plan nak g cuci mata jap.. nak menghayati alam flora&fauna..cewahhh yelah dah lama aku teperap dgn alam maya skali skala nak jugak aku berubah alam hehe! boleh gak aku release tension ku yg dah terbuku di kepala ni, mgkin kalau ditimbang kepala aku ntah dah berapa kilo berat agaknya.. :-(
blog, ko tau tak tuan ko ni dah ada mcm2 masalah, dulu ko igt lgi tak aku cma isi ngko ni ngan citer2 je, tp skg aku dah isi ngko ngan luahan hati pla.. tak dpt citer ngan org lain aku citer la ngan ngko.. takpe kan.. ko lah kwn aku yg setia..
Blog...aku rindulah ngan husband aku ni..dahla aku duk bejauhan dgn dia, jmpa pun sekejap je... nape ek asal aku xjmpa dia msti lama sgt masa nak berlalu, tp kalau dah jmpa cepatnya masa tu berputar.. isshhhh aku bingungla dgn surat pindah aku ni, tak sampai2 lagi.. aarrrrrgggghhhhh aku tension!!!!

1 comment:

  1. salam ukhwah.
    blog kamu ade kualiti untuk tatap.teruskan menulis

    ReplyDelete